وبلاگ

ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC

lazy

ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC :

 شاید امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت کارت پرینتر های  PVC و نیاز شدید بازار به پرینتر کارت ارزان  این سوال در ذهن مخاطب پیش بیاید که ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC چیست ؟  و پرینتر کارت ارزان باید مواردچه مشخصات و ویژگی هایی داشته باشد؟ که شامل کیفیت دستگاه و مواد مصرفی و….  می باشد.

tn1000x800 Whats the Difference Between PET and PVC Cards

ارزانترین پرینتر کارت چه ویژگی های باید داشته باشد ؟

طبیعتا اولین موردی که مورد توجه قرار می گردد بحث قیمت می باشد اما یک سری موارد دیگه  هم می توان به آنها اشاره کرد :

۱- کفیت ساخت پرینتر :

اینکه پرینتر کفیت ساخت بسیار بالایی داشته باشد خیلی اهمیت دارد. لذا این مورد حتی در هنگام خرید ارزانترین دستگاه ها نیز باید بررسی گردد

۲- کیفیت چاپ کارت پرینتر PVC  :

download

کیفت چاپ بالا به طوری که بتواند رضایت کاربران استفاده کننده از کارت را جلب کنند. در انتخاب ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC خیلی مهم می باشد.

۳- قیمت مواد مصرفی :

یکی از مواردی که بسیار مهم بوده مواد مصرفی می باشند که قیمت مناسب و فراوانی   کافی داشته باشند و در مواردی مشاهده شده که دستگاه های ارزان و مواد مصرفی بسیار گران قیمت با عرضه بسیار اندک باعث ایجاد نارضایتی شدید کاربران شد است به طوری که حتی باعث تعویض دستگاه از طرف کاربران گردیده است

۴- نمایندگی و گارانتی معتبر :

یکی مواردی که هنگام تهیه چاپگر کارت  باید به آن توجه کنیم  داشتن یک گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد. قرار نیست ما به علت ارزان بودن یک دستگاه در صورت ایجاد مشکل برای دستگاه آن را به دور بیندازیم .

امروزه حتی ارزانترین دستگاه نیز از قیمت بالایی بر خوردار می باشند .

چه دستگاهی تهیه کنیم ؟

 شاید بعد از خواندن این موارد بالا در ذهن همگی این پرسش پیش آید که دستگاهی تهیه کنیم ؟

 شرکت آرین نگار افزار نمایندگی انحصاری و رسمی هایتی در ایران پرینتر کارت هایتی CS200  را خدمت شما عزیزان معرفی می کند که ضمن برخورداری از قیمت ارزان و مناسب در بین پرینتر های چاپ کارت  از کفیت ساخت بالایی بر خوردار می باشد .

ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC - پرینتر چاپ کارت ارزان قیمت پی وی سی

 چرا پرینتر هایتی cs200 :

اولین سوالی که شاید باید به آن جواب دادن این باشد که چرا چاپگر هایتی ؟

۱- قیمت مناسب :

قیمت مناسب دستگاه چاپگر کارت هایتی در مقایسه با دیگر رقبا بسیار جذاب می باشد. می توان این دستگاه را به عنوان یکی از ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC معرفی کرد

۲- کیفیت ساخت بالا :

پرینتر هایتی cs200e دارای کفیت ساخت بالا و خرابی پایین بوده دارد . در صورت رعایت اصول نگهداری می توان در دراز مدت از آن به خوبی استفاده کرد.

۳- مواد مصرفی :

یکی از مهمترین دلایلی که چاپگر هایتی را به عنوان ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC  معرفی کردیم قیمت پایین و فروانی مواد مصرفی HiTi می باشد که ریبون هایتی CS200  به صورت اورجینال و به صورت ریبون کره ای هایتی با قیمت های بسیار مناسب و فراوانی کافی در بازار موجود می باشند

۴- نمایندگی و گارانتی معتبر :

شزکت آرین نگار افزار نمایندگی انحصاری هایتی در ایران می باشد که دستگاه عرضه شده این شرکت یک سال دارای گارانتی می باشند.

در بحث خدمات پس از فروش با داشتن تمامی قطعات در خصوص پشتیبانی از دستگاه توانایی ارائه خدمات در دارز مدت را به خوبی دارد

download 3

 

ارزانترین دستگاه چاپ کارت PVC :

در مجمع با ذکر تمامی موارد بالا می توان به این نتیجه رسید اگر دنبال یک دستگاه پرینتر چاپ کارت ارزان قیمت می باشیم دستگاه هایتی cs200  یکی از مناسبترین دستگاه موجود در بازار می باشد که می تواند تمامی نیاز های کاربر را جوابگو باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *